انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد
سرخط خبرها

عضو شورای شهر مشهد: لایحه جامع برای رفع مشکلات مراکز نوآور ارائه می‌شود

  • کد خبر: ۱۹۷۹۳۱
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
عضو شورای شهر مشهد: لایحه جامع برای رفع مشکلات مراکز نوآور ارائه می‌شود
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیگیری مصوبات شورای چهارم و پنجم در حوزه خلاقیت و نوآوری باید در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار بگیرد و در صورت نیاز، لایحه جامعی در حوزه خلاقیت و نوآوری و رفع موانع و مشکلات شرکت‌ها و مراکز نوآور ارائه شود.

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش، نشست تخصصی بررسی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و فناور در حل مسائل شهری که در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد. در این نشست، نمایندگان شرکت‌های نوآور به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مسائلی همچون بروکراسی‌های موجود در مسیر عقد قرارداد با مجموعه شهرداری، طرح شبکه مسائل، راهکار‌های ارائه پیشنهادات و ... پرداختند و «حسین حسامی» عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز به نمایندگی از شورا، پاسخگوی سوالات بود.

در پایان این نشست، حسامی با تاکید بر برطرف شدن مشکلات پیش روی شرکت‌ها و موسسات خلاق و نوآور گفت: در شهرداری مشهد، باید شبکه مسائل اولویت دار در حوزه مدیریت شهری را احصا کنیم که این اتفاق تا حدودی شکل گرفته است.

وی افزود: از سوی دیگر، نحوه ارتباط کاربردی با شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد و واحد‌های فناور که در ذیل پارک‌های علم و فناوری شکل گرفته است، باید مورد توجه قرار بگیرد و فعالیت‌ها با اولویت پروژه محوری پیش برود.

حسامی خاطرنشان کرد: در دوره‌های چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر مشهد، مصوباتی در حوزه خلاقیت و نوآوری و حمایت از مجموعه‌های نوآور وجود داشته است. پیگیری این مصوبات باید در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار بگیرد و ظرفیت‌های موجود در این زمینه نیز مورد توجه باشد و در صورت نیاز، لایحه جامعی در حوزه خلاقیت و نوآوری و رفع موانع و مشکلات شرکت‌ها و مراکز نوآور ارائه شود.

وی افزود: بنا بر آن شد که شهرداری مشهد با محوریت دفتر خلاقیت و نوآوری و مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد و کارخانه نوآوری، در این زمینه اقدامات لازم را به اجرا بگذارد و علاوه بر آن، ارتباط مستمر با شورای اسلامی شهر نیز در این زمینه برقرار باشد.

حسامی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر مشهد رویکرد مشخص و مثبتی نسبت به حوزه خلاقیت و نوآوری دارد. اعتقاد داریم مشکلات اساسی شهر مشهد را می‌بایست با نگاه خلاقانه و نوآورانه و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مشهد برطرف کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->